20. stu 2010.

Nagrade



Vrijeme nagrada je, te sam i ja dobila od nekoliko dragih blogerica ovu prekrasnu nagradu.

Nagrada je stigla od:
Nena
Branka by B
Mihaela
Aleksandra1234

Zahvaljujem im na nagradi čiji je prijevod "sviđa mi se tvoj blog"!
Ali, da ne bi bilo tako jednostavno ima i još nešto. Osim što nagradu treba proslijediti na druge blogove koji mi se sviđaju treba i iskreno odgovoriti na 9 pitanja:
E, to je drugi par rukava!

Evo i pitanja:
1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odjeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš?

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Naravno sada treba odgovoriti na ova pitanja. Neće to meni biti teško moji odgovori su uvijek kratki:

  1. Blog sam stvorila iz čiste radoznalosti, željela sam podijeliti svoja iskustva s drugima a i ostaviti svojima recepte njihovih omiljenih jela.
  2. Pa baš i nemam puno vremena za čitati blogove, ali najviše sigurno kulinarske blogove.
  3. Nemam!
  4. Ma kakvi, što vam pada na pamet! Samo mi je važno da se ja ugodno osjećam u toj odjeći!
  5. Niti jedan.
  6. Pa tu sam neodlučna. Ako je odjeća u pitanju ovisi o godišnjem dobu, zimi tamne boje a ljeti svijetle. Kada bih morala odabrati boju rekla bih sve tonove zelene boje!
  7. Hm, hm, pa recimo parfem koji sam prvi put prije sto godina:))) kupila u nekom free shopu Chanel No. 5
  8. Teško mi se odlučiti za film, puno sam ih gledala a isto toliko i zaboravila.
  9. Prvo želim otići u Kanadu vidjeti gdje živi moja sestra a poslije... nije važno.
Sada ovu nagradu treba proslijediti drugim blogovima. Najradije bih ju dodijelila svima vama s kojima uživam i još kada biste je sami preuzeli:)
Veliki broj vas kojima bih i ja dodijelila ovu nagradu, pruzelo je nagradicu s drugih blogova pa ću ja pokušati podijeliti ostalima.
E ovako:
Nagradu proslijeđujem:

Dragi moji, preuzmite sličicu, postavite je na svoj blog, postavite ovih gore 9 pitanja i proslijedite nagradu dalje. Nagrađenima ostavite poruku o tome na njihovom blogu.

3 komentara:

  1. I ja volim sve nijanse zelene boje, a chanel 5-ticu isto tako..
    Hvala ti Snježo puno za nagradicu, stavljam na nju link na tvoj blog!

    OdgovoriIzbriši