18. velj 2011.

Kolač (ali slani) od krumpira

Pravim imenom: Gateau di patate a recept sam čopila odavde.

I opet ista priča kao i prošli put. Jako dobra večerica za moje sinove koja je isto tako brzo i nestala.
Uvijek petkom navečer i naravno subotom kada oni izlaze nastojim nešto spremiti za večeru da imaju dobru podlogu za ono što slijedi na njihovim izlascima.
Njihov izlasci nisu kao u moje vrijeme kada se sa jednim pićem dva prosjedilo cijelo večer.
I nekako mislim da u ovoj državi alkohol postaje veći problem od duhana kojega svugdje zabranjujemo i naravno droge. Alkohol je dostupan svima što mi se ne sviđa.
Sjećate li se prije bilo kakvih događanja, reklame za cigarete su bile br. 1 a sada je to pivo i naravno mobilna telefonija. Rekli bi u Bosni: Sjaši Kurta uzjaši Murta ili Beg sjaši Alibeg uzjaši:)
Na pivo i ostalo se navučeš jednako kao i na cigarete, nažalost.

Ali, dosta moga kukanja, idemo na recept:
Zao ovaj dobar kolač od krumpira mislim da se ne mora strogo držati mjera, nisam ni ja, stavljala sam onoliko koliko sam imala u frižideru i bio je odličan. Moj Tomislav ne voli pire krumpir pa kada je on bio prezadovoljan onda to sve govori.
Potrebno je:
  • 1 kg krumpira
  • 100 g mozzarelle
  • 120 g kuhane šunke
  • 100 g sira ( ja sam stavila malo edamca, malo gaude i dva listića chedar)
  • 50g ribanog parmezana
  • sol, svježe mljeveni papar, malo ribanog mušktnog oraščića
  • 2 jaja
  • maslac
  • krušne mrvice
Postupak:
  1. Krumpir skuhati u ljusci pa malo ohladiti te oguliti. Protisnuti ga kroz pasirku ( ja sam ga izribala na sitnijoj strani ribeža)
  2. U krumpir dodati sireve izrezane na sitnije kocke, 40 g ribanog parmezana, isto tako izrezanu kuhanu šunku, dodati jaja, ribanog muškatnog oraščića. Posoliti s 1 žličicom soli i dodati svježe mljevni papar. Sve dobro sjediniti.
  3. Posudu za pečenje namazati maslacem i posuti krušnim mrvicama. Prebaciti u nju pripremljenu smjesu, malo je poravnati i posuti sa ostatkom parmezana, te po svemu rasporediti sitne kockice maslaca
  4. Staviti peći u pećnicu zagrijanu na 180°C i peći na toj temperaturi oko 15 minuta, zatim povećati temperaturu na 200°C i peći još 15 minuta. Gotov kolač ohladiti barem 15 minuta i služiti dok je još topao!


Oh, kako volim kada se ovako sir razvalači:))

Broj komentara: 6:

  1. mljac, ovo izgleda jaaaaako fino... obavezno ću probati :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam jedan meni omiljeni recept koji je jako sličan, samo se kačkavalj stavi na sredini, a ne umeša se. Muskatni oraščić je obavezan i super je. Ja je volim toplu i hladnu, a može se služiti i tanka onako izrezana na male kockice, na čačkalicu.
    I u moje vreme se izlazilo kasno, ali ja sam se vraćala kući kad svi ostali krenu. Nije problem to izlaženje kasno, nego što im onda propadne sledeći dan. Dobro mladi su, pa nećemo tražiti od njih da sede kući.

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja volim kad se sir tako razvlaci! A i ceo kolac zvuci jako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  4. Od kud da si čopila, dobro si čopila, vrijedno za isprobat, krasna večerica i još jedno pivce!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bome dobro si čopila, ovo mi se jako sviđa i mislim da ću ubrzo isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo mora biti preukusno, tako dobro izgleda, i mislim da ću ga ja recept čopiti ovdje od tebe :) .

    OdgovoriIzbriši