29. srp 2013.

tart s lukom i inćunima (pissaladiere)































 
od kada se spremam objaviti ovaj post! nekako mi uvijek nešto drugo iskrsne...ali, evo ga došao je i on na red....
nešto me je blogger zezao...nikada mi se do sada nije desilo da mi slike okreće i nisam nikako imala mogućnosti ih uploadati (a ne'š ti izraza?!) ih onako kako spada
moji dečki i ja volimo sve u kombinaciji s lukom....oni vam čak nisu ni ljubitelji maslina koliko sam ja ali, su u ovoj kombinaciji bili oduševljeni i ovaj tart je nestao dok si rekao keks....još od one focaccie s ljubičastim lukom i tunom mi smo veliki ljubitelji ovakvih kombinacija i jela...
recept je iz jedne prekrasne kuharice: "flavors of Provence" koja me još više oduševila fotkama...


































za tijesto je potrebno:

  • 1 pakiranje (7 g) suhoga kvasca
  • 1 žlica šećera
  • oko 260 g brašna
  • 1 žlica mlijeka
  • 1 jaje, lagano umućeno
  • 6 žlica mlake vode
  • 1/ žličice soli
za posip:
  • 1 konzerva inćuna
  • 6 žliva maslinovog ulja
  • 5 glavica luka, narezanog na polumjesece
  • začinsko bilje: timijan, peršin, list lovora zajedno svezano
  • male crne masline ili polovice većih
  • 1 žlica listova timijana
  1. u zdjeu staviti kvasac, šećer, 2 žlice brašna, mlijeko i 2 žlice vode, izmiješati i ostaviti 5-10 minuta dok kvasac ne počne djelovati
  2. dodati sve ostale sastojke i zamijesiti tijesto, ako je potrebno dodati još malo vode. prebaciti na pobrašnjen stol i još malo mijesiti dok se ne dobije glatko tijesto. pokriti ostaviti na toplom mijestu oko 1 sat
  3. u međuvremenu u tavi ugrijati 6 žlica ulja, dodati nasjeckani luk (kapulu), pomiješati pa dodati   svežnjič začinskog bilja. luk dinstati na laganoj vatri pazeći da ne potamni....kada bude gotovo izvaditi svežnjić začinskog bilja i ostaviti na stranu
  4. inćune pripremiti: izvaditi kost, podijeliti ih na polovice ili četvrtine što ovisi o veličini
  5. pećnicu uključiti na 240 °C
  6. nadošlo tijesto podijeliti na dva dijela (može i ne mora), razvaljati ga u oval i vrhovima prstiju oblikovati rub, prebaciti ga u lagano podmazan lim i peći oko 7 minuta
  7. rasporediti luk preko tijesta i po njemu posložiti inćune i masline.. vratiti natrag u pećnicu na još 10 tak minuta
  8. gotov tart posuti sa svježim listićima timijana i servirati ga vrućeg









































Broj komentara: 5:

  1. I ja sam veliki ljubitelj ovakvih stvari, ne cudi me da je nestao za tren. Krasno izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo predobro izgleda ! , a i kombinacija je jedna od mojih omiljenijih , pravim ubrzo !

    OdgovoriIzbriši
  3. Osim što prekrasno izgleda, sigurna sam da je i jako ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno izgleda i mada nisam nikada probala incune, rado bih gricnula komadic ovog tartica.:))

    OdgovoriIzbriši