20. pro 2014.

pečena patka


najiskrenije, nisam se ranije susretala s patkom...
u moje vrijeme ili bolje reći u vrijeme dok je mama kuhala nije ih bilo ni kupiti...
u zadnje vrijeme ih ima vrlo često kupiti, cijena im je povoljna i zašto ne iskoristiti priliku i probati nešto novo...
na netu ima dosta savjeta kako ispeći patku.....odličan savjet imate i ovdje....
a ja sam pročitala puno dobrih savjeta, sve to zbrojila i na kraju ja je pečem ovako....zašto ovako?
učinilo mi se najjednostavnije...ma, narode moj, ne da mi se nekada, baš mi se ne da...na kraju: rezultat je dobar, zadovoljavajući..
ovaj recept ili bolje reći uputstvo je od Nigel Sleter...gledala sam na htv nekoliko njegovih emisija...koliko on uživa kuhati toliko sam ja uživala njega gledati..jela su mu zaista jednostavna, ukusna, prilagodljiva svakome i uistinu vas veseli pripremati ih za sebe i druge...


  • patku izbosti dobro vilicom na više mjesta (nemojte je žaliti, probodite kožu do mesa)
  • preliti je vrelom vodom
  • obrisati dobro papirnatim ručnikom
  • posuti je sa dosta krupne soli, iznutra i izvana
  • staviti je u suh protvan/tepsiju te je
  • peći na 200°C 1,5 do 2 sata poslije nekih pola sata izvaditi veći dio masnoće i nastaviti peći

a ova moja patka raširila noge..sram je bilo...ali, nije ona jadnica kriva nego ja što joj ih nisam svezala..
mi volimo krumpir uz patku krumpir dodam pošto izvadim višak masnoće....samo ga ogulim, izrežem na polovice, malo posolim i u tepsiju..dobro ga izmiješam da se sav obloži masnoćom...pečem ga sve dok patka ne bude gotova....bude za prste polizati...ponekada ga prvo stavim u vodu, posolim i stavim kuhati..neka baci jedan ključ...iscijedim i s njim u pećnicu skupa s patkom....
























* a preostalu mast koju ste odlili ostavite u frižider...sva jela pripremljena s njom će imati poseban ukus...ja sam pripremala rižota, variva,....
* pečena patka može biti izvrsna za nedjeljni ručak ili čak blagdansko jelo...

Broj komentara: 5:

  1. Tako bi volio patku probati. Nažalost ju je ovdje vrlo teško nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. kada dođe lidl u bih imat ćete i vi...ja kupujem najčešće u lidlu, ali, bude i u mesnicama pivca...da nije granice, ne bi bio problem skoknuti do metkovića :(...na žalost imamo granicu :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ni ja patku jela kod moje mame :) Razloge bas i ne znam.A ovdje su jako fine, spremne za rernu, bataci ili pak prsa. Najbolje su madjarske i jai kupujem uglavnom njih.Uzmem pakovanje od 2 bataka, ponekad i prsa.Posolim krupnom roza solju sa Havaja :), to je u Njemackoj najnormalnije da trosis havajsku so....U tepsiju oblozenu papirom za pecenje, bez masnoce jer je poslije bude i previse. Pecem da fino porumeni a kad izvadim iz rerne onu masnocu u porculansku posudu izlijem, kad se ohladi i stisne stjoji u frizideru i preukusna je za namazati na hljeb.Fine pozdrave saljem, ustala sam vec stize mi moj sin iz Schweiz na dva dana pa imam jos posla.

    OdgovoriIzbriši
  4. patka je fina! i ovako je najfinija, bez puno komplikacija.
    neki znaju ispod kože staviti i malo špeka, kao začin :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidiš, da nisam pročitala ovaj post, ne bih znala da patku treba izbockati i preliti vodom. Sad sam nešto i naučila.

    OdgovoriIzbriši